ТВОРЕНИЯ

01.03.2010

Мартенички, мартенички….за големи и мънички!

Filed under: празници,HandMade — Таня @ 15:09
Tags: ,

 Честита Баба Марта на всички!  Много обичам този празник! Той ни казва, че природата се събужда, че слънцето ще ни топли повече, светът около нас става по-друг, по-жизнерадостен, а какво ни трябва повече!

Пожелавам на всички от сърце здраве и ведро пролетно настроение!  

 На този празник си разменяме мартенички, които аз много обичам да правя и подарявам, тук ви предлагам една малка част от всичките, които съм изработвала през годините, а  не пропуснах и тази година също да направя! Те вече са на новите си притежатели! И тъй като съм се обявила против китайския кич, който заля голяма част от пазара тази година, а аз ценя много ръчно правените неща, нямаше как да не зарадвам близките си. А сега надявам се и вас.

Любимите ми са тези за ръката,  които усъвършенствах с времето. Плетат се или по скоро се връзват с възелчета, техниката е много интересна. И ми е любима. Двете големи мартенички също са правени по този начин. Останалите са на една кука, имам и  от обикновените, които са навързани конци по интересен начин. Не мога да реша, кои ми харесват най-много. Приятни занимания ви желая!

Дано моите предложения ви допадат! Слънчев и усмихнат ден! И хубава седмица.

1 коментар »

  1. [...] Може да направя и част от миналогодишните, особено онези с възелчетата, [...]

    Pingback от Мартенички « ТВОРЕНИЯ — 24.02.2011 @ 23:13 | Отговор


RSS хранилка за коментарите към тази публикация. TrackBack URI

Вашият коментар

The Rubric Theme. Блог в WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

