ТВОРЕНИЯ

01.04.2010

Шарени (и плетени) яйца

Обичам да се занимавам с плетене. Да измислям какви ни не неща, да си ги представям първо в ума си, а после да го правя в действителност. Е, понякога не са точно така както съм си ги мислила, но това е друга тема… Такива са и тези плетени яйца – малко различни от другите, но на мен лично много ми харесват. Успях да направя само три – пак поради липса на време…ех, не се оплаквам, чуствам се дори много добре, когато съм ангажирана повече. Ето ги и тях:

Избаботват  се много лесно – на две куки. Плетката и опакова. Първият ви ред е с четири бримки. През ред наддавате по една бримка и от двете страни, докато получите осем бримки. Изплитате няколко реда и започвате да свивате от двете страни по една бримка през ред, докато получите пак четири бримки. И това е. Много лесно. Искам само да вметна, че ако преждата ви е много тънка няма да са достатъчни тези бримки и ще трябва да ги увеличите. Съчетайте цветовете както ви харесва! Можете да проявите творчество и да направите много и различни яйца. Трябва да изплетете три такива форми, които да зашиете:

 След като ги зашиете трябва да напълните с памук или вата. И това е.

 

А тези яйца са изпразнени и украсени с предварително оцветен ориз в боичките за яйцата. Може да се направят различни форми. Аз съм направила цветенца. За допълнителна украса съм сложила и прежда.  

 

 Яйцето може  да се украси само с прежда.

 

Яйцето се намазва с лепило Ц – 200 и се украсява. Малко пипкава работа, но си заслужава!

 

Е, хайде, хубави  и  ползотворни дни! 

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

