ТВОРЕНИЯ

05.04.2010

Пролетен цвят … от хартия

Filed under: природа,HandMade — Таня @ 21:25
Tags: , ,

Днес бе последният от празничните почивни дни, много жалко. Колкото и да не ми се иска от утре отново съм на работа.  Днес в това хубаво време се разходих, направих някоя снимка на цъфналата пролет. Прииска ми се да задържа този миг за дълго и да не го пусна. Обзе ме безвремие. Когато се прибрах ме засърбяха ръцете, трябваше да направя нещо. Така се родиха тези пролетни хартиени цветове. Стават много бързо и не изискват кои знаи какви материали. Събрах сухи клонки, нужно е и малко лепило и няколко салфетки (бели и жълти), да… и някоя хубава ваза, в която да ги поставите.

Нарязвам белите салфетки на квадрати със страна горе-долу пет сантиметра. Сгънах ги  по начина показан на първата снимка.  От жълтите правя малки топченца.

         

 За листенца вързах зелен конец – малко нестандартно, но ми харесва. На моите клончета кацна и една калинка! Направих я  от половин орехова черупка, оцветих в червено, нарисувах й точки. Крачетата й са от картон, който оцветих в черно.

Хубави пролетни дни. И безболезнено адаптиране към работната седмица!

2 коментара »

  1. Много са красиви! Чудесна идея!

    Коментар от koral — 23.04.2010 @ 22:18 | Отговор

  2. Благодаря!

    Коментар от Таня — 23.04.2010 @ 22:26 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

