ТВОРЕНИЯ

14.04.2010

Отново хартиени цветя – този път оригами лалета

Filed under: HandMade,цветя — Таня @ 22:55
Tags: ,

  Обичам да правя оригами. Още като дете открих няколко книжки и се запалих. Мога да правя по цял ден, без да ми омръзне. Особено много обичам да разучавам нови модели.  Тези лалета са ми любими. Правят се много лесно, бързо и може да са различни – малки, големи, в различни цветове. Аз избрах червеният цвят. Отново са от  тази  книжка, любимата ми книжка! За изработването на лалето ще ви трябват два квадратни листа с различен цвят. От зеления се прави дръжката. От другия квадрат, който трябва да е на половина на първия се изработва чашката на цвета. Например малкото лале съм го направила със следните размери:  квадратът за дръжка – 8.5 см, а за чашка – 4.5 см. Съответно преценете какви размери ще използвате и колко голямо искате да е вашето лале. Тук давам описанието на самата книжка и схеми. Фигура „а“ е за дръжката, а фигура „в“ за цвета.

Приятни занимания!

И не забравяйте да се радвате на красивата природа и пролетта във всичките й проявления и форми!

6 коментара »

  1. Здравей Таня, миналата година и аз се бях загледала по оригами, но така и не се стигна до правенето им. Това, което си споделила ще зарадва някой запален по темата със сигурност.

    Заповядай при мен за наградка. Поздрави и приятна седмица от мен🙂

    Коментар от littlethingslife — 18.04.2010 @ 20:03 | Отговор

  2. Привет, Таня! Много ми харесват твоите творения, а тези лаленца са първите, които видях! Ще опитам да ги направя с големия ми син- на 5г. Радвам се, че те открих- един приятел ми помогна за това.
    Хубава вечер от мен.

    Коментар от koral — 23.04.2010 @ 22:14 | Отговор

  3. Много ви благодаря за милите думи! Радвам се, че са ви харесали! Тези лалета не са от са от сложните, ще ги направите лесно.

    Коментар от Таня — 23.04.2010 @ 22:20 | Отговор

  4. Здравей Таня,
    Страхотни цветя!!!!
    Опитах се да намеря книжката, но уви няма я😦

    Коментар от Цвети — 06.01.2011 @ 14:20 | Отговор

    • Цвети, книжката е стара и няма друго издание. Все още я срещам из антикварните книжарници. В интернет има много схеми на оригами. Виж този сайт http://origamite.com/ в него има клипчета, много са полезни и достъпни. Успех!

      Коментар от Таня — 06.01.2011 @ 18:55 | Отговор

  5. be6e mnogo lesno

    Коментар от гого — 15.04.2011 @ 21:29 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

