ТВОРЕНИЯ

19.04.2010

Една награда

Filed under: блог — Таня @ 23:30
Tags:

Преди ден получих тази награда от Станимира. Чесно казано много ме зарадва, защото дойде в момент, когато най-малко го очаквах! Станимира, много ти благодаря! Тъкмо бях започнала да мисля защо имам блог, кой го чете,  на кого е необходим и все такива неща, които не са много позитивни. Радостта е слаба дума за това, което чуствам. Макар да се познаваме от скоро и само виртуално те чуствам като сродна душа! Това, че си определила блога ми като вдъхновяващ е истинската награда за това, което правя! Пожелавам ти от сърце много успехи и все така да ни радваш!

Ето условията:

-да благодаря на предоставящия ми наградата, с линк към неговия блог;
-да покажа наградката;
-да наградя 10 блога;
-да се погрижа създателите им да разберат.

Много ми беше трудно да определя 10-те блога. Не смятам, че съм ги степенувала по важност. Всички те ми харесват и ме грабват с позитивизма, отговорността, творчеството  и желанието, с което се пишат.

1. Igral

2. Aneto

3. Вихра

4. brazilka

5. ТОЧИЦА

6. Макаричка

7. Migito Petrova

8. crazy quilling

9. beautiful chaos art

10. b & g handmade

Ами това е! Дано съм ви зарадвала!

5 коментара »

  1. Благодаря за наградата. Много приятна изненада, трогната съм. Поздравления за блога. Творенията ти са много вдъхновяващи. Ще го следя с голям интерес. Хубав и усмихнат ден!

    Коментар от Цвети — 20.04.2010 @ 11:38 | Отговор

  2. Определено ме зарадвахте, Таня!🙂 Много благодаря за наградата. Чудесно е, че откривам все повече жени, които се занимават с всекидневно творчество! Поздравления! И хубава седмица!

    Коментар от Вихра — 20.04.2010 @ 19:32 | Отговор

  3. Таня, радвам се, че наградката те е зарадвала. Всички имаме моменти когато не знаем за кого точно пишем и кому е нужно това, но често си мисля, че дори и да пишем за себе си, пак е добре. Толкова неща научаваме за себе си от тези блогове.

    Продължавай да изявяваш това, което ти идва от вътре и съмишлениците ще дойдат🙂.

    Поздрави и приятна седмица🙂

    Коментар от littlethingslife — 20.04.2010 @ 19:40 | Отговор

  4. Блога Ви е много интересен !

    Коментар от Ваня — 20.04.2010 @ 22:28 | Отговор

  5. Мили дами, благодаря за хубавите думи, много ме зарадвахте! Станимира, вярно е, че чрез блоговете си научаваме нови неща за себе си, развиваме се, намираме приятели!

    Коментар от Таня — 20.04.2010 @ 22:53 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

