ТВОРЕНИЯ

27.10.2010

Есенно

 Тези дни е много есенно. И лично на мен това е любимата ми част от есента – не много студено, листата са пожълтели, но не са окапали и навън времето става за разходки. В събота се насладихме на един такъв чудесен ден. Разходихме се из гората и се върнахме много, много заредени. А и след това каквото и да хапнеш е по-вкусно! Винаги се радвам на природата…

Не искам да изпадам в излишно многословие, ако имате възможност непременно се възползвайте…

 Природата във всичките си разновидности ме привлича. Извесно време бях под напрежение, но се оправих, хубаво е че знам с какво да се занимавам, когато съм така – да правя нещо с ръцете си. Този път сътворих този есенен венец. Не се получи по първоначалните замисли, но много ми харесва крайният резултат…

 Основата изплетох от вестници, научих се от  този  руски сайт. По подобен начин направих и няколко панерчета, планирам и още неща, като цяло това си е доста приятно и пристрастяващо занимание. По нататък ще пиша и за тях. Боядисах го с оранжево-червен латекс, които в крайна сметка прилича повече на розово като изсъхна. Украсата е доста семпла – от останали целофани и украси от букети, които иначе бих изхвърлила. В крайна сметка почти всичко за неговата направа е от отпадъчни материали, което много ми харесва…

  

Тук намериха място и моите хризантеми, много ги обичам, виреят вече сами на терасата…

 Не можах да се сърпя и приготвих нещо сладичко. Рецептата взех от любим блог за мен, който ми хареса от самото начало – този на  boryana ilieva с много млада и отворена към света майка. Истина е, че обичам тиква и искам да я включа във всевъзможни ястия. А и хубавото на този чийзкейк е, че не се пече, не се губи излишно време! Благодаря за рецептата, Боряна!

Дано есента да продължи по-дълго …

4 коментара »

  1. Таня, хризантемите ти са чудесни. Сами си растат, казваш🙂.
    И ние се разходихме миналата събота и неделя навън и беше просто супер. Дано има още топли есенни дни, макар да преминаваме в зимния сезон вече. Много добре изглежда чийзкейка с тиква, както и венчето ти. Поздрави и още топли есенни дни за разходки сред природата!

    Коментар от littlethingslife — 27.10.2010 @ 8:49 | Отговор

  2. Благодаря ти за милите думи, Таня ! Останах безкрайно изненадана тази сутрин като влязох в блога си. Почувствах се много добре от вниманието ти🙂 Благодаря! Прекрасна есен ти желая🙂

    Коментар от gotvenetolesno — 27.10.2010 @ 11:15 | Отговор

  3. Много зареждащ пост!
    Напълни ми душата с тези чудни есенни снимки!

    Коментар от Aquawoman — 29.10.2010 @ 20:26 | Отговор

  4. Благодаря ви за милите думи! Хубава и топла есен!

    Коментар от Таня — 30.10.2010 @ 0:27 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

