ТВОРЕНИЯ

12.12.2010

Картички от ръчна хартия

Filed under: HandMade,рециклиране,ръчна хартия — Таня @ 23:57
Tags:

 Коледа чука на вратата, а аз още не съм обхваната от коледният дух. Всевъзможни реклами ме убеждават в какво ли не – като си купя това или онова ще бъда много щастлива. Да направя този или онзи подарък. Да, ама не! Най-добрият подарък е този, който е от сърце. Малко банално, но е вярно. Затова ще почакам още малко… да видим.

Последно време съм на вълна картички от рециклирана хартия. Направих доста и една част споделям тук.  Все още не са това, което искам да са, но се доближават до идеята. Според мен идеални са за подарък. Правя ги по познатия начин –  като купите , от които направих толкова много и все още ми се правят. Този път вмъквам в хартията изсушени цетя, тревички, листенца и след като изгладя те се сливат с хартията. Ютиятата ги пресова.

 Сдобих се с по-голяма рамка и мога да правя по-големи по размер картички, които мога да прегъна и да пиша пожелание от вътрешната страна. Част от хартията опитах да оцветя с латекс получи се много хубав розов цвят, но доста изпоцапах всичко, до което се докосна докато изсъхна.

Истинска мания. Скоро няма да мога да се откажа. Очаквайте и коледни играчки също от рециклирана хартия. А също и сладки и ястия… (не от хартия, естествено). Да видим дали ще успея. Иска ми се да успея. Знам, че едно са добрите намерения, а съвсем друго изпълнението, но все пак…

И накрая – знам, че картичките от  рециклирана хартия в момента ги правят доста хора, но това не пречи да представя и моите.

Може да разгледате всички картички и то в по-голям размер тук.

Приятни приготовления за празника и занимания!

5 коментара »

  1. Таня, имаш зимна снимка за премяна! Много ми харесва. А казваш, че коледният дух го няма🙂.

    Много ми харесват картичките ти! Продължавай да ги правиш! И си абсолютно права, че най-хубавият подарък идва от сърцето, макар и да звучи изтъркано. Моите познати ме научиха, че си падам по ръчни неща и за мое щастие тази година си поръчаха ръчно правени подаръци. Слава богу, бяха така добри и да ми дадат по-дълъг срок за изпълнението им, така че ме чака голямо плетене и шиене до края на месеца и следващия (без да броим готвенето🙂, но това са много приятни неща и ме радват. Приятни творения и на теб и хубави предколедни дни. Сега с този сняг… може би🙂. Поздрави!

    Коментар от littlethingslife — 13.12.2010 @ 12:20 | Отговор

  2. И на мен много ми харесват картичките от рециклирана хартия, аз също започвам напоследък да се замислям да започна да правя такава хартия, която ще правя обаче на визитки примерно, или нещо друго !подобно, още не съм решила на сто процента. За съжаление, обаче, не знам как се прави тази хартия.
    И… много хубав и интересен блог! Ще го следя

    Коментар от Myriam — 03.01.2011 @ 22:22 | Отговор

    • Благодаря за милите думи. Погледни тук http://bghandmade.com/howto-recycle/ как се рециклира хартията и успех! И при теб е интересно, ще те посещавам!

      Коментар от Таня — 05.01.2011 @ 6:43 | Отговор

      • Благодаря ти за споделения линк и помощ от него, както и за хубавите думи! Ще те очаквам!

        Коментар от Myriam — 07.01.2011 @ 17:06

  3. Уникални картички от хартия.
    Благодаря за споделянето!

    Коментар от Aни — 03.08.2011 @ 16:37 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

