ТВОРЕНИЯ

07.01.2011

Ангели за цяла година

 Дойде и аз да напиша Честита Нова година на всички, които се отбивате тук и намирате по нещо за себе си.

Равносметки за отминалата година не искам да правя. Искам да пожелая на всички и на себе си здраве (без него няма как) и повече творчески мигове и споделени моменти. Да се радваме на живота без да се страхуваме и тревожим за отминалите дни.

Празниците минаха, а с тях и първата работна седмица за годината. Сега се чуствам като мечка събудена от зимен сън. Не че съм толкова уморена, не, а просто почивката ми влияе по този начин. Адаптацията ми е трудна. А вие как се чуствате?

Искам да представя част от коледните ми подаръци за любими хора. Това са отново картичките от ръчна хартия, но този път с ангелчета от мъниста.

 Като видя нещо в интернет и не мирясвам докато не го направя. Това се случи и с тези ангелчета. Несъмнено бяха голям хит. С панделка и някъде закачени  могат да ни пазят и създават настроение не само през празниците. А и кой не се нуждае от ангел хранител? Доста дълго време мисля все за ангели и може би ще опитам да направя и още от различни материали. За подаръци по всяко време.

С тези картички да не мислите, че не готвих! Направих много вкусни неща от вашите блогове, но сега няма да пиша за тях. Дори и по нетрадиционни неща като щолен и разни бисквитки,  от които имам още. Какво нещо е да имаш блог – научаваш все нови и нови неща за себе си и имаш желание за още. Допреди година нямах такива желания, но сега да. И то благодарение на вас – пишещите и изследващи нови територии. Благодаря ви. Не винаги имам възможност да коментирам, но винаги и с желание ви посещавам!

До нови срещи и приятна почивка!

6 коментара »

  1. Честита нова година и от мен! Такива хубави пожелания, и още повече ценни, че мога да пожелая само и на теб същите в двоен размер, гарнирани с много здраве на теб и всички около теб!

    Наистина да имаш блог те прави по-деен и вдъхновяващ се от малките неща. Поне при мен действа така. Продължавай да се вдъхновяваш и да ни правиш съпричастни към откриването на малки красоти в твоя живот!

    Коментар от Myriam — 07.01.2011 @ 23:45 | Отговор

  2. Харесва ми въображението ти !!! Харесват ми и картичките ти и коледните висулки, а за ангелчетата нямам думи просто!!! Дано цялата ти идна година е изпълнена с всевъзможни красоти, които да изпълват душата ти🙂 Иначе си права, воденето на блог се оказва много интересна и полезна дейност, най-вече за човека, копйто го води:) И аз това открих за себе си🙂 Продължавай все така! Хубави дни от мен🙂

    Коментар от gotvenetolesno — 08.01.2011 @ 9:50 | Отговор

  3. Честита Нова година, Таня! Здраве, щастие и вдъхновение за красотите, които създаваш!

    Само кати видях тези висулчици, очите ми останаха в тази горе в ляво. Съгласна съм, че блогването много ни бута да се развиваме и това наистина му е хубавото. Връзката между даването и получаването много си личи.

    Приятни творчески мигове и тази година и ще се наглеждаме :)!

    Коментар от littlethingslife — 08.01.2011 @ 13:47 | Отговор

  4. За много години , Таня !
    Здрава , успешна и много щастлива 2011 година ти желая .
    Ангелчетата са много красиви , много ми допадна синьото .🙂
    Сърдечни поздрави !

    Коментар от sabinaberova — 08.01.2011 @ 15:58 | Отговор

  5. Успешна и вдъхновяваща 2011г. Таня!
    Много ми харесаха ангелчетата!
    Поздрави🙂

    Коментар от DSdiva — 09.01.2011 @ 11:15 | Отговор

  6. Ангелки, ангелки – почти архангелки,
    светли, мънистени – направо обистрени!
    И ахваме песенно с ангелски химни,
    от блога дочуваме свети херувимни..!

    Коментар от Лоренцо — 14.01.2011 @ 20:40 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

