ТВОРЕНИЯ

13.02.2011

Искам…

Преди време попаднах на това  в интернет, не знам кой е авторът:

 ИСКАМ ДА МЕ ИЗСЛУШВАШ,  БЕЗ ДА МЕ СЪДИШ.
ИСКАМ ДА МИ ВЯРВАШ,  БЕЗ ДА ИЗИСКВАШ.
ИСКАМ ПОМОЩТА ТИ,  НО НЕ И ДА РЕШАВАШ ВМЕСТО МЕН.
ИСКАМ ГРИЖИТЕ ТИ,  НО НЕ И ДА МЕ ОБЕЗЛИЧАВАШ.
ИСКАМ ДА МЕ ГЛЕДАШ,  БЕЗ ДА ПРОЕКТИРАШ ТВОИТЕ НЕЩА У МЕН.
ИСКАМ ДА МЕ ПОДКРЕПЯШ,  БЕЗ ДА СЕ НАГЪРБВАШ С МЕН.
ИСКАМ ДА МЕ ЗАЩИТАВАШ БЕЗ ЛЪЖИ.
ИСКАМ ДА СИ БЛИЗО,  БЕЗ ДА МЕ ЗАВЗЕМАШ.
ИСКАМ ДА ПОЗНАВАШ МОИТЕ ЧЕРТИ,  КОИТО НАЙ- СИЛНО ТЕ ОТВРАЩАВАТ.
ИСКАМ ДА ГИ ПРИЕМЕШ,  БЕЗ ДА СЕ ОПИТВАШ ДА ГИ ПРОМЕНИШ.
ИСКАМ ДА ЗНАЕШ….ЧЕ ДНЕС МОЖЕШ ДА РАЗЧИТАШ НА МЕН…
БЕЗУСЛОВНО…

 

Разбира се, добро е, а ето и моят отговор:

КОЛКОТО И ДА МЕ СЪДИШ НЕ СПИРАЙ ДА МЕ ЧУВАШ.

НЕ ТЕ КАРАМ ДА МИ ВЯРВАШ,  А ДА СИ ПОВЯРВАШ.

КАКВОТО И ДА РЕШАВАШ ЗА МЕН – НЕ СПИРАЙ ПОМОЩА СИ.

КОГАТО СЪМ В ГРИЖИТЕ ТИ – БЪРЗО СЕ НАМИРАМ.

ИСКАМ НЕ ТОЛКОВА ДА МЕ ГЛЕДАШ,  А ПО-СКОРО ДА МЕ ВИЖДАШ.

И ДА СЕ НАГЪРБЯ С ТЕБЕ, ТОВА Е НАЙ-ЛЕКАТА ТЕЖЕСТ.

КОЛКОТО И ДА МЕ ЛЪЖЕШ – НЕ МОЖЕШ МЕ ИЗЛЪГА!!!

И ДА СИ БЛИЗО, И ДА СИ ОЩЕ ПО-БЛИЗО – КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА!?

КОЛКОТО ПО-МЕ ПОЗНАВАШ – ПО-ЩЕ МЕ ХАРЕСВАШ.

МОЖЕШ ДА МЕ ПРОМЯНЯШ,  НО АЗ ДА НЕ ЗНАМ ЗА ТОВА.

И ТИ САМ  СИ ЗНАЕШ,  ЧЕ МОЖЕШ ДА РАЗЧИТАШ НА МЕН.

А ЗА УСЛОВИЯ ДА НЕ ГОВОРИМ ИЗОБЩО!!!

2 коментара »

  1. Авторът е Хорхе Букай.🙂

    Коментар от Милена — 15.04.2011 @ 16:11 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

