ТВОРЕНИЯ

24.02.2011

Мартенички

Filed under: празници,HandMade — Таня @ 23:13
Tags: ,

Напоследък все нямам време. Нямам време да довърша отдавна започнати неща, да правя други не започнати изобщо, да се радвам на света изобщо. Таз годишните ми мартенички търпеливо изчакват да ги завърша най-накрая и да ги представя тук. Надявам се до първи март да успея. Може да направя и част от миналогодишните, особено онези с възелчетата, които съм правила най-често. Много са ми любими тези мартенички. Толкова нежни и красиви. Но може би вече е време за промяна. Стига с едно и също.

Като цяло обичам да изработвам мартенички. Стига да не са в последния момент както често се случва🙂. Но тези на снимката не са от новите. Стари са, но много любими. Украсяват ми стената цял месец и не ми омръзват. От вълна и обикновени конци. Класика. Обявявам се твърдо  против китайските мартеници.

Направата им не изисква кой знае какви умения. Само плетенето на една кука може да е по-трудно, но полата  може да се замени и с шарено парче плат.

Жалко, че нямам вълна, за да изработя още мартенички от нея.

И не забравяйте, че пролетта всеки момент ще е тук. Може би днешният сняг е последният за тази зима, макар че и в него си има очарование.

2 коментара »

  1. Таня, много ми харесаха мартениците ти. Особено тези с нетъканата вълна. Госпожата даже ми прилича на една позната и за това веднага ми хвана окото. Хубаво е това с ръчното правене на мартеници. Ще видим и аз докъде ще я докарам тази година. Поздрави и дано ти се отвори малко време за приятни занимания🙂

    Коментар от littlethingslife — 25.02.2011 @ 8:22 | Отговор

  2. Много красиви са тези на снимката, и много първомартенско настроение – по детски

    Коментар от Мечтай и се забавлявай — 25.02.2011 @ 9:07 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

