ТВОРЕНИЯ

28.02.2011

Мартенички II

Filed under: празници,HandMade — Таня @ 23:00
Tags: ,

Честита Баба Марта на всички! Да сте весели и засмени, румени червени!

Днешните ми предложения са за мартенички на една кука и предимно за закачане и гердани. Скромните ми възможности стигнаха до тук. Имах планове за още и най-различни, но не можах да осъществя всичко. И тъй като времето ме притиска, а имам и още много неща за вършене, тава ще е една кратка публикация:). Мислех да давам обяснения за направата им, но реших, че не е нужно, а и не знам до колко ще е разбираемо. Който иска – догодина!

Нямам време за нищо! А вие, кажете, как го правите, как се организирате?!  Най-добре е да не спя! Но и така не е сигурно. Не правете като мен да оставяте всичко за последният момент! Хайде до скоро, че работа ме чака!

Хубаво настроение на всички!

5 коментара »

  1. Честита Баба Марта и на теб, Таня! Да си здрава, румена и засмяна!

    Много ми хареса първата висулка с цветето, както и последните с детелинката. Предпоследните със сигурност ще зарадват някое детенце. Поздрави и ти пожелавам да имаш време за важните неща. За всичко май не е нужно🙂. Ама докато светнем кои са важните… и току ни се развалил съня🙂. Поздрави и хубави празнични дни!

    Коментар от littlethingslife — 01.03.2011 @ 9:48 | Отговор

  2. Честита Баба Марта, Таня ! Здрава, румена, засмяна и винаги много щастлива! Много ми харесват мартеничките, дано скоро и аз се усъвършенствам в плетенето на една кука🙂
    И аз съм на мнение, че време за всичко не ти трябва. Трябва ти време за теб и интересите ти🙂 Весел празник ти желая !

    Коментар от gotvenetolesno — 01.03.2011 @ 13:17 | Отговор

  3. Много хубави и идейни са мартеничките. Тази година у дома нищо не можахме да направим, дано до година се организирам по-добре.

    Използвам възможността да ти честитя днешния празник на жената. Желая ти много здраве, красиви моменти и вдъхновяващи срещи, за да продължаваш да твориш и да ни радваш тук и нас!

    Коментар от Мечтай и се забавлявай — 08.03.2011 @ 13:55 | Отговор

    • Благодаря много! Честит празник!Радвам се, че има хора като теб!

      Коментар от Таня — 08.03.2011 @ 18:43 | Отговор

  4. […] Честита Баба Марта на всички! Да сте весели и засмени, румени червени! Днешните ми предложения са за мартенички на една кука и предимно […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

    Pingback от Мартенички II | Bulgarian Blog — 15.05.2011 @ 11:01 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

