ТВОРЕНИЯ

31.12.2012

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА

Filed under: за мен,лични,празници — Таня @ 14:10
Tags:

 

Честито Рождество!

  Последните часове на 2012 година отминават… И май е време и аз да се успокоя и да започна празничното приготовление. Тези празници изкарах само в къщи, добре че бяха няколко добри стари приятелки, които успяха да ме накарат да се облека и изляза. Чесно казано искам тази година вече да си отива… Дано 2013 донесе повече хубави дни за всички нас…

  Толкова много почивни дни, а аз ги пропилях, както пропилявам и всичко в живота си… Не, не искам да звуча песимистично, искам да мога и аз като другите отново да се радвам на живота…

  Мило мое момче, прости ми грешките, моля те от сърце…

  Пожелавам на всички ви една добра, здрава и изпълнена с хубави дни и незабравими моменти Нова година! МИР, ЛЮБОВ, СПОКОЙСТВИЕ В ДОМОВЕТЕ И СЪРЦАТА ВИ!

  Снимката е стара, отпреди две години, не можах да се организирам да направя друга, по-добра… За догодина може би…

2 коментара »

  1. Честита Нова Година! Нека е спорна, здрава и щастлива! Нека я обичаме, нека я направим още по-красива!

    Коментар от traqna — 01.01.2013 @ 11:58 | Отговор

    • Честита! Благодаря за хубавото пожелание, Траяна! Да ти се връща!

      Коментар от Таня — 01.01.2013 @ 13:15 | Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

